Op Schiphol

13 oktober 2023 - Amsterdam, Nederland

IMG_20231012_072218

5.30 de eerste wekker gaat. En 6.25 hebben we de shuttle naar Schiphol. Als we rond 7u onze bagage afgeven aan een balie gaan we krap 10 minuten later door de security. Als ik om 7.10 mijn schoenen aan het strikken ben, realiseren we ons dat het echt heel vlot is gegaan.

De gate gaat open om 9.00 voor boarding. Dus nu lekker zitten, kletsen en drinken zoeken. Eten hebben we in de tas, wat gesmeerde broodjes.

De vlucht naar Parijs was enigsinzins hobbelig, maar de reis naar Mumbai ging in 1 stuk rustig aan. Onderweg kregen we ook wel lekkere dingen. Massala thee! Heerlijk. Echt een aanrader, we gaan proberen die thee mee naar huis te nemen.

We komen aan in de nacht op het vliegveld in Mumbai. Het voelt heel luxe en groots. Overal vloerbedekking, schoon en indoor watervallen.

Dan wat roepies kopen en via OLA een taxi bestellen. Het ging allemaal redelijk vloeiend, zeker met de hulp en aanwijzingen van vriendelijke mensen. De stad is nog redelijk bruisend in de nacht!

We voelden ons niet onveilig, maar wel heel onzeker. Zeker om in het donker bij een donker hotel te arriveren die alle hekken op slot heeft. In de donkere steeg, met de verwilderde katten, is een zijdeur die op een kier staat. Tiff blijft bij de Ola en ik ga met de lift naar boven om wat geld te wisselen naar kleiner geld.

We betalen de taxi, slepen de koffers naar de lift en gaan naar onze schone kamer. Tijd om te slapen, morgen is er ontbij tussen 8 en 10! Slaaplekker.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade