Nog wat restjes?

17 november 2023 - Mumbai, India

Wie heeft er nog zin in een paar restjes? We hebben natuurlijk veel meer mee gemaakt, gezien en gedaan dan dat we hebben gedeeld op deze blog.

Als je dus nog wat vragen hebt of nog een leuke ervaring wilt horen, dan spreken we elkaar wellicht nog erover!

We zijn vanuit Mysore vertrokken, ik met wat buikpijn en Tiff met wat stress. Wist zij veel dat onze taxi op 20km voor het vliegveld van Bangelore opeens met pech langs de weg zou staan! Dan was de stress vast groter geweest. Gelukkig deed de auto het weer na 10 minuten ofzo. Miraculeuze genezing van, hoe kan het ook anders, een Toyota. Haha.

Van Bangelore naar Mombai ging alles als vanzelf. De waarschuwingen voor turbulentie, waren ingrijpender dan het daadwerkelijke rammelen.

De piloot was een Indiër, want tijdens het vliegen gaf hij ook door wat de WK Cricket stand voor India was. Dus net als automobilisten, brommer, motor en rickshaw rijders, met 2 dingen tegelijk bezig. (Dat is een grapje, natuurlijk weet ik dat ze met 2 of 3 in de cockpit zijn)

Verder is de reis naar huis ook prima gegaan. Er gebeuren natuurlijk altijd wel merkwaardige dingen, maar dit keer zijn die meer zo merkwaardig dat ze in de blog terecht komen!

Fier melinge! (Hindi voor tot ziens)

1. Isabella Calabrese van der Aa:
    17 november 2023
    Welkom weer terug en ja we horen graag persoonlijk van jullie hoe alles is gegaan.
  2. Peter en rjny:
    17 november 2023
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. We zien er naar uit de niet in het blog geschreven verhalen te horen. Tot gauw!